Natuurlijke krachten van bloesems, planten, kruiden, kristallen en voeding

Welkom!

Onder de naam OXALIS schrijf  ik in dit blog  korte artikelen over natuurlijke pracht en geneeskracht. Van jongs af aan heb ik hiervoor een sterke belangstelling gehad. Als natuurgeneeskundig therapeute heb ik gewerkt met een aantal therapieën, waarmee ik mijn cliënten (zowel mens als dier) op deze wijze heb kunnen bijstaan. Hiertoe behoorden onder meer: natuurlijke geneeswijzen voor mens en dier, zoals fytotherapie (kruidenleer), homeopathie, aromatherapie, kleurentherapie, bloesemremedies, werken met kristallen en stenen.

st. patrick's day background

Natuurlijke geneeskracht kun je overal vinden, zoals bijvoorbeeld in bepaalde bloesems, planten en kruiden, die ook bekend zijn uit de fytotherapie en de homeopathie. En niet te vergeten: de chi of (levens-) kracht, die  bepaalde vloeiende bewegingen kunnen genereren, zoals je dit door bepaalde Chinese bewegingsoefeningen kunt ervaren. Daarnaast laat ik kort de helende werking van bepaalde kristallen en stenen en die van enkele andere gebieden de revue laten passeren.

Wanneer we in staat zijn ontstane blokkades in ons lichaam op te heffen en  de natuurlijke energie zonder belemmeringen  te laten stromen, zal een gezonder leven ons deel zijn. Tenslotte gaat niets boven de geneeskundige krachten van de Natuur.

Bosstroom

Laatst gepubliceerde artikelen:

Wicca-de-magie-van-de-maretak

Bach-bloesemremedies-bij-kinderen-(5)-pubers

Kruidenleer-Crataegus-oxyacantha-(meidoorn)-en-andere-kruiden-voor-het-hart

Copyright Oxalis © 2011. All rights reserved.

Plaats een reactie

Tagwolk